cropped-logo-akcne-zeny-klub_crop-e1667431707205

Napíšte nám

klub@akcnezeny.sk

Zavolajte nám

+421 903 812 055

Linkedin profil krok po kroku

LinkedIn profil krok po kroku! Ako na to, aby naozaj fungoval?

Sociálna sieť LinkedIn naberá na sile. Časy, keď sa považovala za sieť pre HRistov a tých, ktorí si tam dávali CV v domnienke, že to im prinesie pracovné príležitosti, sú preč!

Linkedin sa stal platformou, kde sa prepájajú ľudia, ktorí chcú profesne rásť. Chodia si sem po inšpiráciu, edukáciu, know how od ľudí, ktorí robia v rovnakej oblasti a riešia rovnaké výzvy.

LinkedIn sa dnes považuje za MUST v marketingovej komunikačnej stratégii. Robia sa tu obchody, buduje sa tu značka, hľadajú sa obchodní partneri či spolupracovníci.

Ak chcete byť viditeľní v online, vyťažte z LinkedIn čo najviac.

Ako na to, aby nás bolo na Linkedin vidieť a počuť a akú silu môže komunikácia na Linkedin mať, si ukážeme na webinári už v pondelok 17. apríla o 9.00 hod.

Tak #stayconnected

Osnova:
  1. – Ako si vyplniť základné údaje v súkromnom profile?
  2. – Akú zvoliť profilovú fotku?
  3. – Ako vybrať tú správnu cover fotku, čo by mala o mne povedať?
  4. – Ako si vyplniť “headline” (titulok pod profilovou fotkou) – prečo je dôležité, aby zaujal?
  5. – Čo by mala obsahovať sekcia “O mne” (About)?
  6. – Ako správne vyplniť vzdelanie a pracovné skúsenosti?
  7. – Je dôležité mať vyplnené aj “skills”? (zručnosti) Prečo?
  8. – Čo v profile nesmie chýbať, aby fungoval?
  9. – Čo a ako robiť, aby Linkedin nebola len ďalšia sociálna sieť v našom portfóliu, ale aby nám priniesla to, čo od nej očakávame?
Informácie o lektorke:

Lucia Kočková ako social media specialist je veľkou propagátorkou siete Linkedin. Tvorí marketingovú stratégiu pre Akčné ženy a pre mnoho ďalších podnikateľov a jednotlivcov. Budovaním osobného brandu, tvorbe obsahu a marketingovej stratégie sa venuje od ukončenia vysokej školy. V marketingu a komunikácii prešla od propagácie detských kníh, cez prácu v PR agentúre, pozíciu marketéra a hovorcu v súkromnej nemocnici, aj v korporáte, až po Head of Communication and Marketing v štátnej nemocnici. Je spolutvorkyňou štipendijného programu pre medikov a budúce sestry, kde intenzívne nahliadla do problematiky úzkeho spojenia marketingu a HR. Pomáha jednotlivcom aj spoločnostiam nastaviť komunikačnú stratégiu značky a to aj na sociálnej sieti Linkedin či iných sociálnych sieťach.

Product categories

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *