LinkedIn profil krok po kroku! Ako na to, aby naozaj fungoval?
Sociálna sieť LinkedIn naberá na sile. Časy, keď sa považovala za sieť pre HRistov a tých, ktorí si tam dávali CV v domnienke, že to im prinesie pracovné príležitosti, sú preč!
Linkedin sa stal platformou, kde sa prepájajú ľudia, ktorí chcú profesne rásť. Chodia si sem po inšpiráciu, edukáciu, know how od ľudí, ktorí robia v rovnakej oblasti a riešia rovnaké výzvy.
LinkedIn sa dnes považuje za MUST v marketingovej komunikačnej stratégii. Robia sa tu obchody, buduje sa tu značka, hľadajú sa obchodní partneri či spolupracovníci.
Ak chcete byť viditeľní v online, vyťažte z LinkedIn čo najviac.
Ako na to, aby nás bolo na Linkedin vidieť a počuť a akú silu môže komunikácia na Linkedin mať, si ukážeme na webinári už v pondelok 17. apríla o 9.00 hod.
Tak #stayconnected
Osnova:
- – Ako si vyplniť základné údaje v súkromnom profile?
- – Akú zvoliť profilovú fotku?
- – Ako vybrať tú správnu cover fotku, čo by mala o mne povedať?
- – Ako si vyplniť “headline” (titulok pod profilovou fotkou) – prečo je dôležité, aby zaujal?
- – Čo by mala obsahovať sekcia “O mne” (About)?
- – Ako správne vyplniť vzdelanie a pracovné skúsenosti?
- – Je dôležité mať vyplnené aj “skills”? (zručnosti) Prečo?
- – Čo v profile nesmie chýbať, aby fungoval?
- – Čo a ako robiť, aby Linkedin nebola len ďalšia sociálna sieť v našom portfóliu, ale aby nám priniesla to, čo od nej očakávame?
Informácie o lektorke:
Lucia Kočková ako social media specialist je veľkou propagátorkou siete Linkedin. Tvorí marketingovú stratégiu pre Akčné ženy a pre mnoho ďalších podnikateľov a jednotlivcov. Budovaním osobného brandu, tvorbe obsahu a marketingovej stratégie sa venuje od ukončenia vysokej školy. V marketingu a komunikácii prešla od propagácie detských kníh, cez prácu v PR agentúre, pozíciu marketéra a hovorcu v súkromnej nemocnici, aj v korporáte, až po Head of Communication and Marketing v štátnej nemocnici. Je spolutvorkyňou štipendijného programu pre medikov a budúce sestry, kde intenzívne nahliadla do problematiky úzkeho spojenia marketingu a HR. Pomáha jednotlivcom aj spoločnostiam nastaviť komunikačnú stratégiu značky a to aj na sociálnej sieti Linkedin či iných sociálnych sieťach.