LINKEDLNLOVERS V BRATISLAVE
Linkedln je skvelý nástroj na prácu, budovanie osobného brandingu, hľadanie nových zamestnancov a rovnako B2B kanál pre každého podnikateľa.
Účasťou na Linkedlnlovers získate:
- PREHĽAD NOVINIEK – Aktuálny prehľad trendov, ktoré už na Linkedlne fungujú alebo čochvíľa fungovať budú
- NETWORK – Nový Linkedln network ľudí, ktorým je táto sociálna sieť rovnako blízka ako pre vás. Budete sa aktívne predstavovať a prepájať. Ak máte chuť, môžete sa už teraz pridať aj do skupiny network.
- PRAKTICKÉ RADY – Pohľad ľudí, ktorí Linkedln aktívne využívajú – z korporátneho hľadiska, z pohľadu budovania osobnej značky na Linkedlne, pre svoje firemné B2B účely či na nábor nových zamestnancov.
KEDY A KDE?
Vidíme sa 16. 3. 2023 od 16:30 hod. v priestoroch @Kubisthenook v Bratislave. Môžete sa tešiť na skúsených Linkedln užívateľov, zdieľanie skúseností, tipy a rady z praxe, nový network a inšpiráciu pre vaše ďalšie aktivity na obľúbenej sieti pre profesionálov.
Súčasťou vstupenky je aj:
- Tombolový lístok
- Občerstvenie a pitný režim
- Malý darček
Harmonogram:
16:30 – 17:00 – príchod, wellcome drink a networking
17:00 – 17:15 – Malá inšpirácia od Akčných žien, prečo im sieť Linkedln dáva veľký zmysel
17:15 – 17:40 – Linkedln tipy, ktoré viete ihneď zaviesť do praxe
17:40 – 18:20 – Panelová diskusia – pohľad aktívnych profesionálov na sieti Linkedln – Aké benefity im prináša a ako im v praxi pomáha?
18:20 – 18:30 – PAUZA
18:30 – 20:30 – Riadený networking
Pravidlá sú jasné. Na každom zo stretnutí má každý z účastníkov/účastníčok 3 minúty, v ktorých odprezentuje seba/svoju firmu. Počas zostávajúcich 4 minút môžu obaja účastníci prediskutovať prípadnú spoluprácu, prepojiť sa na Linkedlne. Po 10 minútach a po zaznení signálu zostáva účastník s číslom 1 na pôvodnom mieste, kým účastník s číslom 2 sa presunie k ďalšiemu stolu. Každé krátke stretnutie vytvára jedinečnú možnosť rozšírenia siete vašich kontaktov, potenciálnych klientov alebo dodávateľov. Vstupenky je nutné kupovať si v predstihu. Cena vstupenky pre členky klubu je o 20 % lacnejšia. Viac o klube aj na stránke.
Tešíme sa na vás!
p.s. Áno, tešíme sa aj na všetkých mužov. Naše eventy pripravujeme ako vždy pre všetky a všetkých, ktorí sa chcú vzdelávať
Kto sú naši hostia?
- Iveta Hrabovská vybudovala úspešnú značku Gentlejam. Na evente nám prezradí, ako jej pomáha sieť Linkedln pri budovaní jej brandu – Gentlejam – džemov a omáčok s prémiovým alkoholom.
- Ivana Molnárová vyštudovala Matematicko-fyzikálnu fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Po absolvovaní univerzity pracovala v rodinnej firme Anyhel v Humennom. V roku 2001 nastúpila do spoločnosti Profesia ako Sales Representative a po zmene viacerých pozícií od mája 2008 riadila a koordinovala obchodné aktivity spoločnosti v Českej, Slovenskej a Maďarskej republike ako marketingová a obchodná riaditeľka. Od októbra 2010 pracovala na poste výkonnej riaditeľky spoločnosti Profesia. Aktuálne si užíva sabatikel a objavuje nové možnosti, ktoré jej život prináša.
- Lucia Kočková ako social media specialist je veľkou propagátorkou siete Linkedln. Tvorí marketingovú stratégiu pre Akčné ženy a pre mnoho ďalších podnikateľov a jednotlivcov. Budovaním osobného brandu, tvorbe obsahu a marketingovej stratégie sa venuje od ukončenia vysokej školy. V marketingu a komunikácii prešla od propagácie detských kníh, cez prácu v PR agentúre, pozíciu marketéra a hovorcu v súkromnej nemocnici, aj v korporáte, až po Head of Communication and Marketing v štátnej nemocnici. Je spolutvorkyňou štipendijného programu pre medikov a budúce sestry, kde intenzívne nahliadla do problematiky úzkeho spojenia marketingu a HR. Pomáha jednotlivcom aj spoločnostiam nastaviť komunikačnú stratégiu značky a to aj na sociálnej sieti Linkedin či iných sociálnych sieťach.
- Branislav Siklienka je ambasádorom Európskeho klimatického paktu na Slovensku, realizátor zelených striech, majiteľ Sky Gardens a predseda Asociácie pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru. Zelené strechy sa stali skrátka jeho poslaním. Venuje sa ich osvete, popularizácii a inštalovaniu tak, aby sa stali prirodzenou súčasťou stavieb a pomáhali zmierňovať negatívne dôsledky zmeny klímy v našich mestách. Jeho motto je: „Buďte súčasťou pozitívnej zmeny klímy spolu s nami“.
- Rastislav Sopko je propagátorom domácej produkcie a rozumného spôsobu života, v ktorom sa neplytvá. Ako profesionál je riaditeľom asociácie MÁM DRON. Vo svojom podcaste ITHINKGREEN zdieľa spolu s hosťami zelené rady a tipy. Celoživotne sa venuje marketingu, stratégiám a obchodu. Myslí na zeleno, teda aj na ďalšie generácie, ktoré po nás prídu. Vo voľnom čas najviac chvíľ trávi vo vode, vo fitku a na záhrade.