
Je firemný profil na LinkedIN užitočný?
Je potrebné mať na Linkedine firemnú stránku, tzv. page? Mám osobný profil, na ktorom som aktívna/y, k čomu teda využijem firemnú page? Je na to minimálne jeden dobrý dôvod, prečo ju mať. A tým je, že sa jednoduchšie a bez väčšej námahy dostaneme do hľadáčika SEO. Linkedin má v tomto smere významnú silu.
Osnova webinára alebo pozrieme sa na:
– rozdiely medzi súkromnou stránkou a firemnou page
– ako si firemnú page založiť
– ako ju oživiť
– ako často na nej postovať a či vôbec 🙂
– ako ju prepojiť so súkromným profilom a ako nájsť systém v ich manažovaní.
Informácie o lektorke:
Lucia Kočková ako social media specialist je veľkou propagátorkou siete Linkedin. Tvorí marketingovú stratégiu pre Akčné ženy a pre mnoho ďalších podnikateľov a jednotlivcov. Budovaním osobného brandu, tvorbe obsahu a marketingovej stratégie sa venuje od ukončenia vysokej školy. V marketingu a komunikácii prešla od propagácie detských kníh, cez prácu v PR agentúre, pozíciu marketéra a hovorcu v súkromnej nemocnici, aj v korporáte, až po Head of Communication and Marketing v štátnej nemocnici. Je spolutvorkyňou štipendijného programu pre medikov a budúce sestry, kde intenzívne nahliadla do problematiky úzkeho spojenia marketingu a HR. Pomáha jednotlivcom aj spoločnostiam nastaviť komunikačnú stratégiu značky a to aj na sociálnej sieti Linkedin či iných sociálnych sieťach.