
Cenotvorba v čase krízy a inflácie
Podnikáte práve v čase, keď sa mení nákupné správanie zákazníkov a zvyšujú sa vzhľadom k situácii na trhu vaše náklady. Áno, aj preto je najvyšší čas na zdražovanie! A o vašom úspechu okrem iného rozhodne aj to, či to svojej klientele správne odkomunikujete.
V rámci webináru sa dozviete o.i. aj odpovede na otázky:
- Kedy ste si naposledy prepočítali vašu sadzbu za “Womanday”?
- Ako si nastaviť cenu, aby ste nepredávali príliš lacno a vaše podnikanie malo zmysel?
- Čo urobiť vtedy, ak sa dopočítate k cene, ktorá vám nevyhovuje?
- Ako v cenách adekvátne zohľadniť infláciu, či krízové obdobie?
- Čo povedať zákazníkom a ako ich o prípadnom zvýšení cien informovať?
- Ako zareagovať, keď zákazník povie, že zvýšenie cien neakceptuje?
- Prečo stále platí, že cenotvorba je v hlave?
Informácie o lektorke:
Mgr. Karin Kniez je špecialistka na aktívny predaj a cenotvorbu. Má bohaté lektorské skúsenosti v oblasti komunikácie, marketingu a psychológie predaja. Pôsobí ako odborná poradkyňa a konzultantka pre predajné a servisné tímy. Spolupracuje s firmami všetkých veľkostí, od živnostníkov, cez hotely, malé a stredné firmy až po výrobné závody a nadnárodné korporácie.