cropped-logo-akcne-zeny-klub_crop-e1667431707205

Napíšte nám

klub@akcnezeny.sk

Zavolajte nám

+421 903 812 055

Máte už založený svoj profil na Linkedln-e? Naša ambasádorka Kristína vám vysvetlí ako na to

Inšpirujeme jedna druhú. Aj v tom, aby sme sa pridali na sieť Linkedln. Táto profesionálna sieť už dávno neslúži len pre HR-istov. Aj vďaka našej ambasárodke Kristína Kovalčíkovej a Lucke Kočkovej sme naše členky povzbudili, aby si založili svoj súkromný a rovnako firemný profil. 

Sieť Linkedln je tu s nami už dlho, stále je však na Slovensku málo ľudí, ktorí by ju aktívne využívali pre svoje podnikanie. Vo svete využíva túto sieť  pre svoj biznis viac ako 30 miliónov spoločností. Nielen z dôvodu, že je to vynikajúca sociálna sieť pre nábor a prijímanie špičkových talentov. S viac ako 690 miliónmi členov využíva čoraz viac značiek marketing na LinkedIn-e na vytváranie sietí, prepojenie a aj samotný predaj. 

Máte už svoj profil na Linkedine?

Naša ambasádorka Kristína vo videu vysvetľuje krok za krokom, čo by mal váš profil obsahovať. Ak ste si ho ešte nevytvorili, je to skvelá príležitosť vytvoriť si ho práve teraz s Kristínou.

Linkedln je tu pre každého jednodlivca, malé aj veľké firmy

Pre každú veľkosť a typ firmy sú k dispozícii marketingové nástroje LinkedIn, od malých cez veľké a B2B až po B2C. Pridajte sa k nám do klubu a pomôžeme vám naštartovať sa vo vašom podnikaní a rovnako odprezentovať seba a svoju firmu na tejto sieti.

Máte už svoj súkromný profil? Vytvorte si aj vašu firemnú stránku

Skôr ako môže vaša spoločnosť zahájiť marketing na LinkedIn-e, potrebujete vytvoriť vašu biznis stránku LinkedIn. Firemnú a komunitnú stránku Akčné ženy nájdete priamo tu: https://www.linkedin.com/company/18220108/admin/ Vďaka našej social media manažérke Lucke Kočkovej, ktorá nám ju spravuje, funguje výborne komunikácia cez náš firemný profil. Komunikujeme na nej našu činnosť, eventy a rovnako naše články, ktoré dennodenne vytvárajú redaktorky.

Tu je rýchly sprievodca nastavením:

Ak ešte firemnú stránku nemáte, oplatí sa založiť si ju čo najskôr. Na Linkedlne pribúdajú dennodenne nové profily a firmy. 

Ako vytvoriť stránku LinkedIn:

Navštívte sekciu Stránky LinkedIn na webových stránkach LinkedIn Marketing Solutions. Kliknite na položku – “Vytvoriť stránku”

Vyberte si príslušnú kategóriu pre svoje podnikanie.

Vyplňte údaje o vašej spoločnosti. Ukážka stránky zobrazuje, ako to vyzerá pri pridávaní obsahu. Vyberte si dobrú adresu URL svojej značky. Ak je to možné, urobte ju rovnakú ako je vaše meno (používateľské meno) na iných sociálnych stránkach.

Nahrajte logo svojej spoločnosti a pridajte svoj slogan (headline). Tento krok je voliteľný, ale nepreskočte ho. Spoločnosti s logami majú šesťkrát viac návštev ako spoločnosti bez nich.

Vyplňte svoju firemnú stránku
Posuňte svoju stránku LinkedIn zo základnej na ďalšiu úroveň pridaním podrobností. Toto poskytuje návštevníkom informácie o vašom podnikaní a zlepšuje vaše umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania Google a LinkedIn. Funguje to omnoho lepšie aj pri vyhľadávaní v google. Kompletné stránky získavajú o 30% viac zobrazení. Ak chcete pridať informácie, kliknite jednoducho na ikonu ceruzky vo svojom profile pod názvom svojej spoločnosti.

Popis spoločnosti: Povedzte ľuďom o svojej vízii, poslaní, hodnotách a v troch až štyroch krátkych odsekoch ponúknite popis svojich produktov a služieb. Text by mal byť prirodzený a napísaný “hlasom” vašej značky. Ukážka vo výsledkoch Google zobrazuje až 156 znakov textu vašej stránky – takže ak je váš popis optimalizovaný pre SEO tak, že obsahuje kľúčové slová.

Umiestnenie: Pridajte svoje obchody alebo kancelárie. Viac adries môžete pridať výberom + Pridať umiestnenie.

#Hashtagy: Je možné pridať až tri hashtagy, aby bol váš profil prehľadnejší. Vyberte hashtagy, ktoré sa bežne používajú vo vašom priemysle/ obore a ktoré najlepšie zodpovedajú vášmu podnikaniu.

Titulná fotografia: Pridajte do svojho profilu pútavý vizuál pomocou fotografie/ grafiky na pozadí. Vyberte obrázok, ktorý predstavuje vašu firmu. Vyvarujte sa záberom, ktoré sú príliš zaneprázdnené alebo neprehľadné. Odporúčaná veľkosť je 1584 (šírka) x 396 (výška) pixelov.

Vlastné tlačidlo: Ak chcete podporiť akciu, pridajte do svojho profilu tlačidlo. Medzi možnosti patrí navštíviť webovú stránku, kontaktovať nás, získať ďalšie informácie, zaregistrovať sa a zaregistrovať sa. Nezabudnite pridať zodpovedajúcu adresu URL, aby sa ľudia, ktorí kliknú na toto tlačidlo, dostali na správnu stránku. Nezabudnite tiež pridať parameter UTM na sledovanie.

Spravujte jazyk: Ak máte globálnu značku alebo viacjazyčné publikum, môžete pridať svoje meno, slogan a popis vo viac ako 20 rôznych jazykoch.

Pozrite si aj náš LIVESTREAM, v ktorom sme sa s Luckou Kočkovou rozprávali viac o Linkedlne, o trendoch aj známych slovákoch, ktorí sú tam.

https://www.instagram.com/tv/CPFoHwpJ4yp/

Chcete sa poradiť s akčnými ženami v klube alebo vám pomôže, ak vám váš firemný profil vytvorí iná akčná žena?

Pridajte sa k nám do klubu a pomôžeme vám. Všetky výhody nájdete aj priamo tu. 

2 názory na “Máte už založený svoj profil na Linkedln-e? Naša ambasádorka Kristína vám vysvetlí ako na to”

  1. Pingback: Sledujte analytiku a zamerajte sa na Linkedlne na správne publikum - Klub Akčné ženy

  2. Pingback: Ako na marketingovú stratégiu na Linkedine? - Klub Akčné ženy

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *