cropped-logo-akcne-zeny-klub_crop-e1667431707205

Napíšte nám

klub@akcnezeny.sk

Zavolajte nám

+421 903 812 055

Teória stratégie a Marketingová stratégia v praxi

PRE ČLENKY KLUBU ZDARMA

Pridajte sa k nám a naučte sa všetko potrebné o marketingovej stratégii. Dozviete sa viac o teórii stratégie aj o marketingovej stratégii v praxi.
Teória stratégie (30 min)
Čo je to statégia
Aké činnosti v marketingu robíme: analýza, stratégia, taktika
Aké druhy strategií poznáme a ako na seba nadväzujú
Z čoho sa skladá marketingová stratégia
Prečo je marketingová stratégia dôležitá

Marketingová stratégia v praxi 1 časť: (1,5 hod)
Analýza: 
– analýza prostredia a značky
– konkurenčná analýza a pozičná mapa konkurencie
– segmentácia
– analýza 4P

Stratégia: 
– výber segmentov
– definovanie cieľovej skupiny
– definovanie konkurenčnej výhody/jedinečnosti
– poslanie (brand purpose)
– vízia  
– 4P
– ciele
Spíkerky webinára sú:

Anka Sabolová, marketingová strategička a podcasterka

Anka Sabolová vyštudovala enterpreneurship a manažment inovácií na Ekonomickej univerzite vo Viedni a má za sebou dlhoročnú prax v obchodnom marketingu. Viedla česko-slovenský tím marketérov a riadila predajné kanály, do ktorých pripravovala uvedenie značiek, ako Coca-Cola Zero či Bonaqua. Skúsenosti získala aj v marketingu značky, vyvíjala, riadila a uvádzala na trh značky, ako Nicolaus ochutené vodky či Demänovka. Po skúsenostiach v celom marketingovom spektre sa stala odhodlanou ambasádorkou marketingového 4P. Snaží sa zvyšovať povedomie o marketingu, ktoré nie je len reklama a pekné logo, ale predovšetkým vedná disciplína, ktorá má svoje zákonitosti a pravidlá.

Naďa Kacera, marketingová strategička a podcasterka

Naďa začala s marketingom už na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v odbore obchod a marketing. Má výrazne strategické myslenie a schopnosť vidieť veci v súvislostiach, ktoré vie prepísať do praktických plánov. Uviedla na slovenský i český trh silné známe značky, ako Monster, ktorý z USA lokalizovala do strednej Európy, Cappy či Römerquelle. Riadila komplexné reklamné kampane pre značku Corgoň a mnohé ďalšie. Vyvíjala nové produkty či manažovala repositioning značiek a celé portfóliá. Robí osvetu zmysluplnému marketingu a napĺňa krédo súčasného marketingu, ktorým je hľadanie vlastnej odlišnosti v pozícii na trhu.

Obe sú autorky najsilnejšieho marketingového vzdelávacieho podcastu Levosphere – Marketing v praxi a originálnej metodológie Biznis Marketingová Stratégia TM pod značkou Levosphere, ktorú spolu založili a budujú. V Levosphere pomáhajú biznisom a značkám s nastavením Biznis Marketingovej Stratégie TM a s brandingom ich značky.

Pridajte sa do klubu Akčné ženy (https://klub.akcnezeny.sk/pridaj-sa/ ) a v sume ročného členstva získate viac ako 20 vzdelávacich webinárov zdarma, pravidelný networking a množstvo ďalších výhod počas celých 12 tich mesiacov. Registrujete sa jednoducho priamo tu: https://klub.akcnezeny.sk/registracia/.

Product categories

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *