Teória stratégie a Marketingová stratégia v praxi
PRE ČLENKY KLUBU ZDARMA
Aké druhy strategií poznáme a ako na seba nadväzujú
Z čoho sa skladá marketingová stratégia
– analýza prostredia a značky
– segmentácia
– analýza 4P
Stratégia:
– výber segmentov
– definovanie konkurenčnej výhody/jedinečnosti
– poslanie (brand purpose)
– vízia
– 4P
– ciele
Anka Sabolová, marketingová strategička a podcasterka
Anka Sabolová vyštudovala enterpreneurship a manažment inovácií na Ekonomickej univerzite vo Viedni a má za sebou dlhoročnú prax v obchodnom marketingu. Viedla česko-slovenský tím marketérov a riadila predajné kanály, do ktorých pripravovala uvedenie značiek, ako Coca-Cola Zero či Bonaqua. Skúsenosti získala aj v marketingu značky, vyvíjala, riadila a uvádzala na trh značky, ako Nicolaus ochutené vodky či Demänovka. Po skúsenostiach v celom marketingovom spektre sa stala odhodlanou ambasádorkou marketingového 4P. Snaží sa zvyšovať povedomie o marketingu, ktoré nie je len reklama a pekné logo, ale predovšetkým vedná disciplína, ktorá má svoje zákonitosti a pravidlá.
Naďa Kacera, marketingová strategička a podcasterka
Naďa začala s marketingom už na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v odbore obchod a marketing. Má výrazne strategické myslenie a schopnosť vidieť veci v súvislostiach, ktoré vie prepísať do praktických plánov. Uviedla na slovenský i český trh silné známe značky, ako Monster, ktorý z USA lokalizovala do strednej Európy, Cappy či Römerquelle. Riadila komplexné reklamné kampane pre značku Corgoň a mnohé ďalšie. Vyvíjala nové produkty či manažovala repositioning značiek a celé portfóliá. Robí osvetu zmysluplnému marketingu a napĺňa krédo súčasného marketingu, ktorým je hľadanie vlastnej odlišnosti v pozícii na trhu.
Obe sú autorky najsilnejšieho marketingového vzdelávacieho podcastu Levosphere – Marketing v praxi a originálnej metodológie Biznis Marketingová Stratégia TM pod značkou Levosphere, ktorú spolu založili a budujú. V Levosphere pomáhajú biznisom a značkám s nastavením Biznis Marketingovej Stratégie TM a s brandingom ich značky.
Pridajte sa do klubu Akčné ženy (https://klub.akcnezeny.sk/pridaj-sa/ ) a v sume ročného členstva získate viac ako 20 vzdelávacich webinárov zdarma, pravidelný networking a množstvo ďalších výhod počas celých 12 tich mesiacov. Registrujete sa jednoducho priamo tu: https://klub.akcnezeny.sk/registracia/.