Sledujte analytiku a zamerajte sa na Linkedlne na správne publikum

, , , ,

V našej sérii článkov o Linkedine sme sa už naučili, ako si vytvoriť súkromný profil aj firemnú stránku. Zdieľali sme s vami krok za krokom, ako si naplniť firemný profil a ako ho dostať do sveta. Dnes sa pozrieme viac na analytiku a správne publikum. 

Učte sa z LinkedIn Analytics – nestrieľajte “len tak”

Pravidelne kontrolujte LinkedIn Analytics, aby ste zlepšili svoju marketingovú stratégiu. Sledujte metriky príspevku, aby ste zistili, s čím sa ľudia najviac zaoberali, čo viedlo k najväčšej akcii a čo bolo možno úplne zbytočné a nemalo žiaden dosah. Podľa toho si upravte aj svoj obsahový kalendár.

Na analytickom paneli môžete tiež monitorovať, ako ľudia nachádzajú vašu stránku a s akými časťami interagujú. Porovnajte, koľko zobrazení stránok dostanú vaše karty, a ak spravujete stránku, pozrite sa, aké interakcie získava. Demografické údaje o návštevníkoch vás navedú k informácii, kto sa zaujíma o vašu spoločnosť.

Ak si chcete pozrieť výkonnosť svojej stránky v porovnaní s konkurenciou, skontrolujte tabuľku Spoločnosti na sledovanie.

Táto časť umožňuje porovnať, kde sa vaša stránka nachádza, pokiaľ ide o celkových sledovateľov a nových sledovateľov. Môžete tiež vidieť, koľko aktualizácií odosiela každá stránka za vybrané obdobie, a celkovú mieru zapojenia.

Potrebujete pomoc s Linkedln? Pridajte sa do klubu, nechajte si poradiť a inšpirujte sa našimi ambasádorkami a členkami, ktoré sú  s témou Linkedln ako doma 🙂 

Akčný tip:

Viac informácií o klientskych alebo konkurenčných zamestnancoch sa dozviete na karte Ľudia na ich stránkach LinkedIn. Uvidíte, kde študovali, ich skúsenosti a zručnosti.

Ak chcete získať podrobnejšie informácie, pripojte svoju stránku k službe Hootsuite Analytics. Na informačnom paneli Hootsuite získate ucelený obraz o tom, ako sa vaše marketingové úsilie v sieti LinkedIn porovnáva s vašimi ostatnými sociálnymi kanálmi.

Zamerajte sa na správne publikum

Jedným z pozoruhodnejších nástrojov marketingu LinkedIn je jeho možnosť organického zacielenia na príspevky. Správca stránky môže zacieliť príspevky na základe údajov z profilu sledovateľa, vrátane veľkosti organizácie, odvetvia, zamestnania, seniority, geografie a jazykových preferencií.

!!! Stránky musia zacieliť minimálne 300 sledovateľov. 

Ak to rozpočet umožňuje, posilnite svoju marketingovú stratégiu na LinkedIn pomocou reklám. Reklamy LinkedIn, ktoré sú k dispozícii v rôznych formátoch, umožňujú značkám zacieliť a osloviť členov mimo ich etablovaného sledovania. V každom prípade je potrebné šíriť svoje príspevky aj cez váš osobný profil, pretože ten má najvyšší dosah. Vaše príspevky z firemnej stránky určite neprezdieľavajte. Vytvorte vždy nový príspevok a vašu stránku pomocou zavínáča označte napríklad takto. 

Ak sa pridáte k nám do klubu, uvítame vás aj v našej klubovej skupine priamo na Linkedlne tu.

Prečítajte si aj:

0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *